۳۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۲۲

سرهنگ کریمی اول:

مسجد خاستگاه انقلاب اسلامی ایران است

مسجد خاستگاه انقلاب اسلامی ایران است

گرگان – خبرگزاری مهر: جانشین فرماندهی سپاه نینوا استان گلستان از مساجد به عنوان خاستگاه انقلاب اسلامی ایران نام برد و از اجرای طرح جمع آوری دجال واره یا همان ماهواره ها از یکم شهریور سال جاری خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ "حسین کریمی اول" در همایش روز جهانی مسجد که ظهر پنجشنبه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گرگان برگزار شد گفت: سپاه پاسداران و بسیج استان در قالب قشر بسیج محلات روز جهانی مسجد را به عنوان روز عشق سازمان بسیج محلات نامگذاری کرده است.

وی افزود: بر همین اساس امروز (پنجشنبه) در سراسر کشور یک مجموعه فرهنگی با محوریت تعامل ائمه جماعات، هیات امنا و فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج به هم اندیشی می پردازند.

سرهنگ کریمی اول با اشاره به اینکه مساجد خاستگاه انقلاب اسلامی بوده اند گفت: کانون اصلی جوشش و شکل گیری انقلاب مسجد است و مساجد محل اصلی تحولات در قرون اخیر مخصوصاً در انقلاب اسلامی ایران بوده اند.

وی بیان کرد: دشمنان و استکبار جهانی همه امکانات خود را بسیج کرده تا ارزش هایی که موجب بیداری ملت های اسلامی شده را به چالش بکشاند.

جانشین فرماندهی سپاه نینوا استان گلستان یادآور شد: ما به عنوان مدعیان پیرو راه امام و شهدا و مطیع امر ولایت باید با یکدیگر تعامل داشته باشیم و کوچکترین اختلافی که این تعامل را برهم بزند خیانت است.

چرا هیات امنا اجازه نوشتن درباره شهدا در مساجد را نمی دهند

سرهنگ حسین کریمی اول با انتقاد از رویکرد برخی از مساجد در نادیده گرفتن آرمان های امام و شهدا اظهار کرد: متاسفانه مسجدی که در ایام ولادت و شهادت اهل بیت (ع) تمام شهر را پارچه می زند، حتی یک خط درباره امام، شهدا و انقلاب اسلامی نمی نویسد.

وی افزود: اگر امروز در برابر استکبار جهانی ایستاده ایم به برکت انقلاب اسلامی و تحولی است که امام خمینی (ره) در قرن حاضر ایجاد کرده است اما چطور هیات امنا اجازه نمی دهند یک خط درباره امام و شهدا نوشته شود؟

کریمی اول با بیان اینکه سپاه پاسداران و بنیاد شهید و امور ایثارگران متولی برگزاری یادواره شهدا هستند اظهار کرد: نباید هر پایگاه یا مسجدی به طور مستقل و بدون هماهنگی برای شهدا یادواره برگزار و سخنران دعوت کند.

وی از ائمه جماعات، هیات های امنا و فرماندهان پایگاه های بسیج خواست در رابطه با برگزاری کلاس های حلقه صالحین، تشکیل ستاد امربه معروف و نهی از منکر در مساجد و اطلاع رسانی برای تحویل ماهواره ها توسط مردم همکاری کنند.

سرهنگ حسین کریمی اول از جمع آوری ماهواره ها از اوایل آذرماه سال جاری خبر داد و گفت: از یکم شهریور طرح جمع آوری ماهواره با تحویل داوطلبانه خانواده ها اجرا می شود و از اوایل آذر از طریق نیروی انتظامی طرح برخورد با دارندگان ماهواره صورت می گیرد.

وی در پایان با بیان اینکه جبهه مقاومت سرفرازتر از گذشته در برابر توطئه ها ایستاده اظهار کرد: دشمنان تلاش زیادی برای عدم شکل گیری بسیج جهانی اسلام انجام داده اند اما در آینده ای نه چندان دور شاهد شکل گیری بسیج جهانی در بسیاری از کشورها خواهیم بود.

کد خبر 2354584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha